Administratieve zaken:
Medische zaken:
Persoonlijke zaken:
Grote sommen geld, juwelen of waardevolle voorwerpen brengt u beter niet mee. Het ziekenhuis is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal. Zaken die u niet kunt missen (bv. gsm, tablet …) bewaart u best in uw afgesloten kast op uw kamer.
U meldt zich op de dag van opname aan op het afgesproken tijdstip: onthaal - Bruggestraat 75.
Bij een geplande opname zal u meestal eerst langsgaan bij een administratief medewerker. (In sommige gevallen zal u onmiddellijk naar uw afdeling gebracht worden, waar een verpleegkundige u zal ontvangen.) Er worden een aantal gegevens gevraagd voor uw administratieve opname.
Verklaring type kamer: formulier waarbij u verklaart welke kamer u wenst. Daarin staat het supplement vermeld dat betaald moet worden voor het verblijf in een 1- of 2-persoonskamer. Wij proberen zoveel mogelijk uw keuze te respecteren, maar dit is niet altijd mogelijk, waarvoor onze excuses. Wanneer u tijdens uw verblijf uw kamerkeuze zou willen wijzigen, kunt u dit aan de verpleegkundigen melden.
Ondertekenen ontvangstbewijs onthaalbrochure, clausule m.b.t. registratie en verwerking patiëntendossier, aanduiden keuze m.b.t. delen gegevens via CoZo, informatie gezamenlijk beroepsgeheim.
Aanvraag sleutel voor kast in uw kamer en afstandsbediening TV.
Op uw afdeling vindt er een kennismakingsgesprek plaats met een verpleegkundige. Hij/zij zal met u de reden van opname en de doelstellingen bespreken. Daarnaast wordt u geïnformeerd over het ziekenhuis en de afdeling waar u verblijft.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now